0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Klantenservice

      Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen via het onderstaande formulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

      Neem contact op

      * Verplichte velden

      Veelgestelde vragen

      Verzending

      1.1 Wat betekent de optie ''toevoegen aan mandje'' in het afrekenscherm?

      De optie ''toevoegen aan mandje'' is een optie in het afrekenscherm om te wachten met verzenden en eventueel een bestelling op te sparen. Met deze optie wordt een fysiek mandje hier in het magazijn bedoeld. Je kunt bijvoorbeeld aan het begin van de maand een edelsteen bestellen, maar deze nog niet verzonden willen hebben. Je kiest dan voor de optie ''toevoegen aan mandje''. Op een later moment kun je nog meer edelstenen bestellen en ik zal die dan erbij leggen in het mandje. De klant geeft zelf aan wanneer de bestelling verzonden kan worden.

      Boven de €100,- is gratis verzending in NL (anders €5,85).

      Boven de €150,- is gratis verzending naar België (anders €9,-)

      Mocht er perongeluk voor de optie ''toevoegen aan mandje'' zijn gekozen, maar je wilt direct de bestelling verzonden hebben? Dat kan. Ik zal altijd contact met je opnemen wanneer voor deze optie gekozen is. Zit je onder het gratis verzendbedrag, dan worden nog wel de verzendkosten gerekend voordat het pakketje verzonden wordt. 

      1.2 Ik wil iets bestellen, maar kan het ook later verzonden worden?

      Ja hoor, dat is geen probleem! Je kunt dit aangeven in het opmerkingenveld of mij een mail sturen ([email protected]). Je bouwt dan een mandje op met je bestelde artikelen en kunt dan op een later tijdstip verzenden.

      1.3 Hoelang duurt het voordat mijn pakketje wordt verzonden?

      Na ontvangst van je betaling streef ik ernaar om je pakketje binnen 3 dagen verzonden te hebben! 

      1.4 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

      Dat kan, maar dit kan uitsluitend en alleen op afspraak. Stuur mij hierover een mailtje of een berichtje!

      Werken met edelstenen

      2.1 Hoe weet ik welke edelsteen ik nodig heb?

      Er zijn verschillende manieren waarop je kunt invoelen of een edelsteen voor jou op dit moment de fijnste is om je te ondersteunen. Mijn belangrijkste advies hierin is altijd, volg je eigen gevoel! Vaak voel je je direct aangetrokken tot een bepaalde edelsteen of kleur en volg dit gevoel! Wil je hier meer hulp bij? Stuur mij dan een berichtje of mailtje of kijk bij mijn online edelstenen workshop. Hier leer ik je meer over het invoelen en uitkiezen van edelstenen.

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »